dissabte, 1 de desembre del 2012

En resum... (4/11: Novembre) + Advent 1

24NOV: m'ha arribat el calendari d'Advent del Xavi. La distància no ha trencat la tradició familiar de cada any! I he pensat que també podria fer uns "Posts d'Advent" al blog. A mesura que vaig obrint finestretes, fer un post cada dia. Petit o gran, depèn dels ànims i de si tinc coses a dir, però escriure alguna cosa. Va, motivada!

*******

1  2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Finestreta: dos nens que s'abriguen


Començo doncs la sèrie de posts diaris que durarà 24 dies. Avui, com cada dia 1, toca un resum del mes passat:

- La Cervesa de Nadal, Julebryg pels amics, és una tradició molt guai.
- Posar xocolatines baratíssimes als supermercats durant el mes de novembre també és una tradició molt guai.
- L'hora a la que es pon el sol ja es pot considerar massa d'hora. Vas a fer un cafè ràpid després de l'institut i quan enfiles cap a casa ja és casi fosc, homeee!
- Hem anat fent algunes cançonetes amb el grup de funk que surten prou dignes i tocarem aviadet en algun puesto. Sona bé!
- Malgrat tot, AFS Dinamarca té el costum de fer reunions bastant sovint aquesta època, i se m'ha menjat alguna sessió d'assaig. Casumtot!
- El mes de novembre aquí dalt consisteix bàsicament a preparar el Nadal. El tema està sempre constant, però només és un "ja veureu quan arribi de debò". Al desembre serà brutal.
- El danès ja es parla amb més facilitat, eh? Ja hi ha moltes paraules que em vénen abans en danès que en anglès, i a l'hora de parlar ja no costa tant.
- Això fa que a l'hora de veure't i quedar amb gent del país sigui més fàcil i agradable. Ara mateix em faig més amb els danesos de veritat que no pas amb els altres intercanvistes, quan abans era molt diferent.
- Fa 4 mesos que, a part del Loulogio, només sento el castellà de Sudamèrica (dels intercanvistes que vénen d'allà i els danesos que hi han estat un any). Se m'ha enganxat completament! Ara tinc un accent 'latino' de la hòstia!!

Això és tot, o gairebé, per aquest mes. Bon Nadal!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada