dissabte, 15 de desembre del 2012

Advent 15: fer el gos

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Finestreta: un gnom de decoració nadalenca


Aaaaaaaarrrghhhh, què ha passat amb l'Advent del dia 14?? L'explicació és ben senzilla: el vaig escriure ahir, però vaig apretar el botó per desar-lo en lloc de publicar-lo. Per tant, es va quedar com a esborrany. Però juro i perjuro que el vaig fer quan tocava, eh? I avui, com qui es deixa una finestreta del calendari, se n'obren dues.

Avui, per sort o per desgràcia, no hi ha gaire cosa extraordinària per explicar, a part de que he re-adoptat una tradició molt deliciosa i nostrada: fer el gos.

Perquè fer moltes coses està la mar de bé, i tenir l'energia per fer-les encara millor...  però collons, a qui no li agrada tenir un cop al mes per fer una pausa i no fotre ni brot?

De fet, ara que hi rumio, "ni brot" no és la paraula exacta, ja que hem anat a fer la compra i a enviar el paquet amb regals de Nadal a casa (a casa catalana, eh?), hem fet galetes nadalenques, m'he passat una gran estona al piano (que al tenir-ne un d'elèctric no em ve tant de gust tocar clàssic i he perdut una mica [cosa que se solucionarà dràsticament]) i m'ha tocat llegir/fer anàlisis d'un fragment de Dràcula de Bram Stoker, en danès, perquè a literatura estem estudiant tot el paripé que es muntava aquesta època. I sense haver de comprovar més de 20 vegades el diccionari, cosa que considero un "lògru" degut a que el trosset era molt llarg! Com que vam veure els primers 50 minuts de la peli del Dràcula de 1992, molt bona per cert, l'estic continuant ara, per acabar de rematar el dia (aquí teniu la versió en anglès si la voleu mirar. aviso que no té subtítols, eh?)

Total, que com sempre que no tinc gaire cosa per explicar m'ha quedat un post ben llarg. C'est la vie.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada