dilluns, 10 de desembre del 2012

Advent 10: dentadura

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Finestreta: (encara no l'he obert, quan ho faci actualitzo el post)


Ahir ens vam fotre un sopar de reis. Es veu que els 18 són un aniversari que a Dinamarca o es celebra d'una manera brutal o no es celebra, què carai. I ens en vam anar a un restaurant en plan categoria. I com que d'havia d'anar mudat, em vaig posar la camisa dels Castellers que sempre queda bé. Per sort, no tenien la mania de la cuina moderna de posar un plat enorme amb una merdeta de plat al mig (un dia us explicaré les meves aventures amb el "pa amb tomàquet desconstruït. Verídic). Reitero, sopar de reis.

Avui, en canvi, em tocava una cosa un xic menys deliciosa: visita al dentista! Casumdena!!

Hi ha algunes diferències entre els dentistes que tenia a casa i aquests. D'entrada, m'han ofert tè o cafè just abans de la revisió (WTF?), i després tenien com un mirallet al llum que et posen a sobre. Així pots comprovar les porqueries que et fan, en viu. És interessant i grimós a la vegada. Per sort, tot està bé i la pròxima vegada que vagi a fer-me mirar les dents serà a casona (sideuvol).

Ara a classe, que ja va tocant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada