dilluns, 19 de novembre del 2012

Contrast

13NOV:  Feia més o menys uns quants segles que no escrivia al diari físic. M'ha fet gràcia, perqué sempre que escric estic content, i tal, bàsicament perquè els dies que no ho estic no em ve de gust escriure res. Lògica aplastant, oi? No és que tot siguin flors i violes, encara que sigui el més habitual (abans que res, el que sí que sóc és un paio força alegre). I m'ha agradat fer aquesta mena de contrast amb el bon humor habitual.

La nova setmana ens ha donat una mica de bonança amb el clima, no ha fet un fred tan bèstia com les anteriors. 'Malgré tout', les fulles cada dia volen més i els camps es tenyeixen d'hivern. El sol es pon a les 4, i a les 5 ja és ben fosc. L'ambient aquest, en plan nostàlgic i fosc. A vegades és molt guai i misteriós, i a vegades no mola tant. Pren-t'ho cada dia com vulguis.

Ja sé perquè no escric quan no estic de tan bon humor, no trobo gaire tema de xerrameca. O åptser sí que en trobo, però no em fa la sensació que valgui la pena explicar res. I a part d'això, em fa un pal increïble. O sigui que demà estaré més content i ja escriuré alguna coseta més alegre. Bon Nadal a tothom.

*******

Al blog també feia uns quants eons que no hi escrivia. Ep: no és que aquesta setmana hagi estat moix tota l'estona. Al contrari, no he parat! Hem tingut una "setmana de treballs" al gymnasium (aka l'institut), que és l'equivalent a la setmana d'examens habitual. Però com que aquí no fem examens, es tradueix en treballs molt grans (com els crèdits de síntesi de l'isntitut, per exemple, però molt més xungos i a estones avorrits). Això m'ha alegrat força la setmana. No no, no m'he tornat masoca, només és que per primer cop sé prou danès com per ajudar la classe en alguna cosa realment gran. I creieu-me: quan hi ha molts moments en què no rasques bola, sentir-te útil és de les coses més increïbles que et poden passar. però clar, estàs ocupat i no escrius al blog. És lu que hi ha.

A part d'això, el cap de setmana he començat a tocar en una mena de grup funky. L'altre dia em va trucar el meu profe de jazz perquè necessitava un teclista per una altra cosa que estava muntant. I jo, evidentment, encantat. Vaig tocar amb ells ahir a veure si rutllava la cosa, i sona de putíssima (a més, alguns dels música d'allà ja els coneixia d'aquest post). Total, fitxat. Toquem un parell de cops a Silkeborg en concerts així com de Nadal, i al gener toquem a Aalborg! (per fer-vos-en una idea, és un ciutat que està lluny i al nord, però no tant com la Vall d'Aran)

Collons, quanta teca que he escrit! Entre el tros vell i el d'avui, espero tenir la setmana inactiva perdonada. La veritat és que avui i demà tenim dies de "treballar a casa", i com que a Sinding no passa res estava un xic avorrit. Però ja va bé això de fer el gos una mica de tant en tant.

Acabo, que són quarts de 6 i hem de fer el sopar. Bona nit, cuquis!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada