dilluns, 10 de setembre del 2012

Fotos!!! (1)

Sí, sí, sí! Per fi m'he dignat a penjar les fotos que he anat fent aquests dies per aquí al Nord. N'hi ha del primer campament amb AFS, una mica de casa meva, menjar i una mena de "tour" per la ciutat, amb els llocs més mítics. No en vaig poder fer a Århus amb els castellers, i n'hi ha poquetes perquè no en  (per falta de costum). Demà en faré algunes, perquè la penso liar parda a casa i a l'institut per l'Onze de Setembre...  ja us diré com ha anat, i si a les notícies/diaris danesos diuen res sobre la moguda...   El que és segur és que aquests aprendran de bona mà que Catalunya triomfant tornarà a ser rica i plena!! Que ja toca, hòstipa!!!

(si cliqueu la foto amb l'estelada veureu l'àlbum sencer...  que tinc més fotos a part d'aquesta, eh?)


7 comentaris:

  1. Houston tenemos un problema, el link no funciona (crec). Jo demà també donare una ullada a la prensa internacional, sempre es curiós de veure. Ens veiem!

    ResponElimina
  2. Jo tampoc puc entrar al link :S Pero per lu demes genial!

    ResponElimina
  3. Link solucionat!! (crec)
    Si tot va bé, ara tothom el podrà obrir

    ResponElimina
  4. Genials les fotos! Tens una casa molt maca! Quina pasada el contrabaix a la cuina jajaja
    Segueix aixi que esta molt interesant i divertit! I disfruta moltisim!

    Un petó,
    Emma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pels ànims, Emma!! El teu blog també està genial, interessant i amb molt de color... però fa dies que no piules res, eh? hahahahahah

      Un altre petunassu :)

      Elimina
  5. Casón ronda Miki! Encara no els has fet una partida de rol en catalanodanessia? xD. Ganes de veuret (ni que sigui en un video coi!)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encara no els he muntat cap Cthulhu (vaig posposar l'aprenentatge de les regles per concentrar-me en el danès heheheh), però aquest cap de setmana tinc una partida llarga de D&D, que ja és algo!
      I pel que fa al vídeo... espera't una mica, que la setmana que ve faré alguna coseta...
      Moltíssimes gràcies per donar senyals de vida! Sus troba a faltar, eh? >:)

      Elimina