divendres, 17 de maig del 2013

Examens i ølstafet

Comencen els examens. "Però no vas dir que no en teníeu, allà dalt?" No, FINS ARA. I ara vénen els xungos.

Va començar el dilluns, amb un examen de danès d'unes 4 hores. I després, una avaluació oral d'un treball de danès/música que havia presentat la setmana anterior. Toca't els webs. Per sort, el dimarts la cosa va ser més guai: vam anar de viatge, i entre moltes altres coses i meravelles del poble danès vam visitar Legoland (un lloc que mereix un post per si mateix). I la resta de la setmana, vès: força light.

Ens espera un cap de setmana llarg, ja que el dilluns és festa, i comença fort avui amb la ølstafet. Els lectors veterans sabreu què és, venint d'aquest post de fa mig any. Per sort fa bon dia, després d'una setmana de dia sí/dia no, i com hi ha un ventet que fa venir un xic de rasca, porto una barretina molt mona per tenir escalfor a la closca (és la bomba, això). Encara no sé què faré durant el cap de setmana, però serà més aviat tranquil. O com a mínim més que el passat, que vaig anar a Noruega!! [post-nota: ara m'adono que no he escrit res sobre el viatge. Veus? Ja tinc alguna cosa per fer el cap de setmana). Possiblement també faci una mica de rol, que tenim pendent un Cthulhu abans de que s'acabin les classes. Que, per cert, s'acaben a finals de maig!! Només em queden un parell de setmanes de classe, olé olé i olé, i després vindran els examens de tot l'any: cágate lorito.

En fi, la vida a Dinamarca segueix el seu ritme. L'estiu s'acosta, i en un mes i mig me'n vaig (buaaah). I mentrestant, arofito per passar-m'ho de conya. Bon cap de setmana, cuquis!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada