dilluns, 25 de febrer del 2013

On ets, hivern?

Ja t'has acabat, estació hivernal? De cop, quan torno de l'institut veig des de la bici que els camps ja no són blancs, i que en canvi són de color groc un altre cop, amb una punteta de verd que diu: ei que vinc!

A part de que ja no és habitual trobar-se el camí nevat, ara quan surto de casa ja és gairebé de dia! Quan em llevo encara fot molt pal no veure el sol ni de casualitat, però a la que passa una estoneta ja et diu hola, i com a mínim puc veure el camí! Això és molt útil per a la seguretat vial dels ciclistes, per cert. Com que el paisatge ara està a mitges tintes, no és gaire maco, però com a mínim no tinc el típic dia de "em cago en tots i cada un dels putus flocs de neu que hi ha al camí, que faig tard a classe casumdena!!", que n'he passat algun i no és una experiència agradable.

Però en sèrio, això de que comenci a fer solano (o com a mínim a insinuar-se) ja es trobava a faltar. Aquesta setmana, per cert, tenim dijous i divendres lliures, yayy!!!  Però no ens alegrem abans del compte, que durant aquests dies m'he de currar el SRO, que seria una mena de TREC però es fa en poc temps. El tema és Pink Floyd: The Wall, i suposo que el faré en danès (però si vaig molt de cul, ja m'han dit que anglès i tira milles, la qüestió és fer-lo).

Ja susplicaré com va, no?

1 comentari:

  1. Suposo que en aquests països tan freds, quan l'hivern dóna els primers símptomes d'afebliment és tota una alegria. Els símptomes que siguin, que el sol surt més d'hora i es pon més tard, que no neva tant, que algun dia deurà aparèixer un brot verd...
    Per aquí baix l'hivern ha reviscolat aquest últimns dies, ja et vas assabentar de la nevadeta, i a més ha fet molt de fred (ei, pel que sol fer), però sembla que ja s'acaba. Els amaetllers ja han florit i fins i tot ja treuen les fulles i altres fuiers ja els hi van darrere. També és una alegria!
    Ahir et vaig enviar un SMS per dir-te que en el sorteig dels vuitens de final de la Champions de handbol, el Barça ha quedat aparellat amb el Silkeborg! O sigui que encara que no sigui el de futbol (que últimament ens dóna uns quants disgustos) tindreu a casa el de handbol, que és dels millors d'Europa. Suposo que l'aniràs a veure i a animar-lo. Vindrà entre el 13 i el 17 de març si no vaig errat.
    Apa que et continuï anant tot molt bé i fins la propera comunicació.
    Manu

    ResponElimina