dimarts, 8 de juliol del 2014

Again

9:16. Com cada dia de la setmana laboral, sóc a Barcelona i em disposo a baixar del tren. Aquest cop, però, no em dirigeixo a l'estació de metro de Canyelles, sinó força més lluny. Sembla mentida, oi, que hi hagi alguna cosa més lluny que Canyelles? Doncs sí: es diu Europa!

Aprofitant les últimes hores que em queden de 3G abans de marxar del país, declaro oficialment inaugurat el Viatger de Silkeborg 2.0, on aniré penjant cosetes quan pugui i em doni la gana (i tingui wifi). Més que re per anar dient hola, perquè veieu que no estic mort, i també per si a algú de vosaltres li mola i decideix acompanyar-me l'any que ve, o quan torni a viatjar (mulleu-vos, carai!!!).

Vaig direcció Itàlia, cap a Bolzano. A la zona del sud del Tirol, és una ciutat que es caracteritza per...   ehm...     vale, no en tinc ni idea, només vaig allà perquè conec penya que hi viu! Però ja us en parlaré quan ho hagi visitat. Al capdavall, es tracta d'aprendre coses, oi? Si ja ho sabés tot, dels llocs on vaig, no viatjaria, punyeta!

Va, que ja m'estic clapant. Suposo que em despertaré prop de Cervera, França, on no tindré Internet. Alea iacta est! A veure si no hi ha imprevistos i puc arribar a Bolzano en les meravelloses 23 hores previstes :')

Bon estiu a tothom...   stay tuned!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada